Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Wyryki

Logo - Urząd Gminy Wyryki

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Sekretarz Gminy Wyryki w Urzędzie Gminy Wyryki

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Wyryki Wyryki 154 22-205 Wyryki
Data ogłoszenia
2016-05-04
Termin składania dokumentów
2016-05-23
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe magisterskie ( preferowane kierunki : prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia lub studia podyplomowe na tych kierunkach).

Wymagania związane ze stanowiskiem

I. Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw  publicznych.
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem  sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.
  4. Nieposzlakowana opinia.          
  5. Co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz.1202 z późn. zm.), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na  kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
  6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
  7. Znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej.

 II. Wymagania dodatkowe:

  1. Doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań.
  2. Samodzielność, kreatywność, komunikatywność.
  3. Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi.
  4. Umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych.
  5. Umiejętność podejmowania decyzji.
  6. Prawo jazdy kat. B,
Zakres obowiązków
  1. Zastępowanie Wójta w razie jego nieobecności oraz wykonywanie innych zadań określonych w wydanych przez Wójta upoważnieniach.
  2. Wykonywanie funkcji kierownika administracyjnego Urzędu i w tym zakresie:
    a) opracowywanie przepisów wewnętrznych Urzędu (zarządzeń, regulaminów, instrukcji),
    b) prowadzenie gospodarki etatami oraz funduszem płac, zgłaszanie Wójtowi konieczności dokonania zmian kadrowych,
    c) nadzorowanie przestrzegania przepisów wewnętrznych jednostki,
    d) planowanie środków na utrzymanie administracji gminnej,
    e) gromadzenie biblioteki urzędowej, nadzór nad archiwum zakładowym,
    f) nadzór i koordynowanie terminowego załatwiania przez kierowników referatów spraw indywidualnych z zakresu administracji publicznej,
    g) prowadzenie narad pracowniczych, szkoleń, dokształceń i doskonalenia zawodowego w Urzędzie,
    h) organizacja działań związanych z dokonywaniem okresowych ocen pracowników,
    i) prowadzenie kontroli wewnętrznej,
    j) prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta,
    k) prowadzenie rejestru faktur związanych z wydatkami na utrzymanie administracji,
    l) organizowanie, nadzór i kierowanie praktykami uczniowskimi i stażami pracy.
  3. Prowadzenie całości spraw związanych z załatwianiem skarg i wniosków oraz nadzorowanie i koordynowanie załatwiania skarg i wniosków przez inne jednostki organizacyjne Urzędu oraz przez pozostałe gminne jednostki organizacyjne.
  4. Prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków.
  5. Prowadzenie całości spraw związanych z rejestracją zbiorów danych osobowych oraz nadzorowanie i koordynowanie przestrzegania realizacji tego zakresu zadań przez jednostki organizacyjne Urzędu.
  6. Koordynowanie działań związanych z organizowaniem akcji ewakuacji i ratowniczych, nadzór nad wykonywaniem przydzielonych jednostkom organizacyjnym Urzędu zadań związanych z obronnością kraju i obroną cywilną oraz wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych, katastrof i awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym i lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych - zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi oraz poleceniami Wójta.
  7. Przyjmowanie w obecności dwóch świadków ostatniej woli spadkodawcy w trybie i na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
  8. Nadzorowanie i koordynacja realizacji zadań związanych z przeprowadzaniem spisów ludności, rolnych i innych zlecanych do wykonania na mocy odrębnych przepisów.
  9. Prowadzenie centralnego rejestru umów.
  10. Udział w Komisji Przetargowej i jej koordynowanie jej prac w procedurze wyłonienia wykonawców.
  11. Wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych określone w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych - Dz. U. nr 182 poz. 1228.
  12. Sprawowanie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji w Urzędzie Gminy w Wyrykach.
  13. Współpraca w zakresie odpowiadającym realizacji swoich zadań z właściwymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi służb ochrony państwa. Informowanie na bieżąco Wójta o przebiegu tej współpracy.
  14. Stwierdzanie własnoręczności podpisów i zgodności z oryginałem dokumentów.
  15. Sporządzanie upoważnień i pełnomocnictw oraz prowadzenie ich rejestru.
  16. Zapewnienie ochrony mienia komunalnego (ubezpieczenia).
  17. Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i realizacją remontów kapitalnych oraz bieżących remontów budynku Urzędu - stwierdzanie zakupu materiałów i urządzeń montowanych na stałe w pomieszczeniach Urzędu.
  18. Wykonywanie innych zadań wynikających z odrębnych upoważnień, bądź poleceń Wójta.
  19. Prowadzenie procedury konsultacji społecznych.
Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV) z uwzględnienie dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenie Ministra Pracy i polityki Społecznej z dnia 22.06.2006r. – Dz. U. z 2006r. Nr 125. poz.869).
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia).
  5. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie.
  6. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
  7. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Zaświadczenie wystawione przez lekarza medycyny pracy o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań Sekretarza Gminy
  9. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  10. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. 
  11. Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
  12. Do dokumentów należy dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych tj. klauzulę:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późn. zm.).”
Warunki pracy
  1. Czas pracy: pełny wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
  2. Bezpośredni kontakt z klientami, wysiłek umysłowy.
  3. Praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
  4. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
  5. Wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r, poz. 1786 z późn. zm.) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Wyryki.
  6. Sekretarz Gminy nie ma prawa tworzenia partii politycznych ani przynależności do nich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Wyryki w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy", osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Wyrykach lub pocztą na adres Urzędu Gminy Wyryki-Połód 154; 22-205 Wyryki w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 maja 2016 r. do godz.15:00. Oferty pracy, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Zgodnie z Zarządzeniem nr 152/09 Wójta Gminy Wyryki z dnia 19.08.2009 r. w sprawie regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Wyryki, Kandydat nie uzyskał 60 % maksymalnej liczby punktów w związku z tym nie wybrano kandydata na stanowisko "Sekretarza Gminy Wyryki".


Steć Józef
Uwagi
zam. Włodawa

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Andrzej Ćwirta
Dodano do BIP dnia 04-05-2016 10:24:19