Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Wyryki

Logo - Urząd Gminy Wyryki

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Sekretarz Gminy w Urzędzie Gminy Wyryki

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Wyryki Wyryki 154 22-205 Wyryki
Data ogłoszenia
2015-01-20
Termin składania dokumentów
2015-02-20
Wymagane wykształcenie
Wykształcenie wyższe magisterskie
Wymagania związane ze stanowiskiem
1. obywatelstwo polskie,
2. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
3. pełna zdolność do czynności prawnych i pełnia praw publicznych,
4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
5. nieposzlakowana opinia,
6. staż pracy zgodnie z art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. „o pracownikach samorządowych (Dz. U.z 2008r. Nr 223 poz 1458),
7. znajomość regulacji prawnych z zakresu: prawa samorządowego (gminnego, powiatowego, ustawy o pracownikach samorządowych); kodeksu postępowania administracyjnego; kodeksu pracy; kodeksu cywilnego; ordynacji wyborczych; referendum lokalnego; ograniczenia prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne; prawa zamówień publicznych; finansów publicznych; rachunkowości; zasad wynagradzania pracowników samorządowych; instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; ustawy o ochronie danych osobowych; dostępu do informacji publicznej; organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków; Biuletynu Informacji Publicznej.
8. zdolności organizacyjne i umiejętności zarządzania,
9. znajomość procedur pozyskiwania funduszy unijnych dla obszarów wiejskich.
10. umiejętność zachowania życzliwości i uprzejmości w kontaktach ze zwierzchnikami, podwładnymi, współpracownikami oraz w kontaktach z petentami,
11. szeroka wiedza o Gminie Wyryki i jej jednostkach organizacyjnych,
12. biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietów oprogramowania biurowego MS Office, OpenOffice (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji multimedialnych ), umiejętność korzystania z Internetu;
13. samodzielność,
14. prawo jazdy kat. B,
15. wysoka kultura osobista.
Zakres obowiązków
Sekretarz zapewnia warunki sprawnego działania i funkcjonowania Urzędu Gminy.
W szczególności do zadań Sekretarza należy:
1. zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa;
2. organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne;
3. opracowanie projektów zmian Statutu Gminy i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu;
4. nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady wnoszonych pod obrady Rady;
5. zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy;
6. organizowanie współdziałania z sołectwami oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy;
7. nadzorowanie przestrzegania terminowości załatwiania obywateli przez Urząd Gminy;
8. prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu;
9. koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, referendami i spisami;
10. wykonywanie innych spraw zleconych przez Wójta;
11. sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad referatem organizacyjnym i spraw obywatelskich oraz stanowiskami pracy.
Wymagane dokumenty
1. Wypełniony kwestionariusz osobowy w wersji dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Dz. U. z 2006r. Nr 125 poz. 869),
2. kopia lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje,
3. koncepcja pracy na oferowanym stanowisku,
4. list motywacyjny,
5. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
6. oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań Sekretarza Gminy (zaświadczenie wystawione przez lekarza medycyny pracy),
7. pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8. oświadczenie o nieprowadzeniu działalności gospodarczej,
9. zgodę na przetwarzanie danych osobowych tj. klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.. oraz ustawą z dnia 22.03.1990 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.)”.
Warunki pracy
1. Praca w wymiarze 1 etatu,
2. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
3. obsługa urządzeń biurowych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%
Miejsce składania dokumentów
1. Ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy" osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Wyrykach lub pocztą na adres Urzędu Gminy Wyryki-Połód 154, 22-205 Wyryki w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 lutego 2015 r. do godz.1500. Oferty pracy, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
2. Po upływie terminu do złożenia ofert pracy lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostanie upowszechniona na stronie Urzędu Gminy w Wyrykach Biuletyn Informacji Publicznej: www.ugwyryki.bip.lubelskie.pl i na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
3. Każdy z kandydatów ujętych na liście, o której mowa wyżej zostanie powiadomiony o terminie postępowania kwalifikacyjnego odrębnym zawiadomieniem.
Uwagi
Zgodnie z Zarządzeniem nr 152/09 Wójta Gminy Wyryki z dnia 19.08.2009 r. w sprawie regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Wyryki, Kandydat nie uzyskał 60 % maksymalnej liczby punktów co dyskwalifikuje go z dalszego etapu rekrutacji.

Podpora Henryk
Uwagi
zam. Janów Lubelski

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Andrzej Ćwirta
Dodano do BIP dnia 20-01-2015 15:06:24