Animator klubu seniora
Co najmniej wykształcenie średnie.
I. Wymagania niezbędne.
Wymagania niezbędne spełni kandydat, który posiada:
- co najmniej wykształcenie średnie,
- pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na opisanym niżej stanowisku,
- co najmniej 20h kurs przygotowujący do prowadzenia Klubu Seniora,
- nieposzlakowaną opinię,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
II. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy indywidualnej i grupowej.
- odpowiedzialność,
- samodzielność,
- kreatywność,
- komunikatywność,
- znajomość obsługi komputera,
- doświadczenie w pracy z osobami starszymi.
- kierowanie działalnością klubu seniora, prowadzenie kół zainteresowań oraz dbanie o dobra atmosferę w klubie,
- kierowanie pracą Klubu oraz współpracowanie w tym zakresie z koordynatorem projektu,
- prowadzenie bezpiecznych i odpowiadających potrzebom i zainteresowaniom uczestników projektu zajęć z grupą,
- ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczestników projektu podczas przebywania w klubach seniora,
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji tj. dzienniki obecności, dzienniki zajęć, wsparcie uczestników projektu w uzupełnianiu dokumentacji rekrutacyjnej,
- opracowanie miesięcznych planów zajęć,
- wsparcie seniorów w organizacji imprez okolicznościowych (np. wigilia),
- odpowiedzialność za powierzony majątek, dbałość o porządek w sali zajęciowej,
- organizowanie pracy wolontariuszy podejmujących działania w ramach świetlicy,
- pobudzanie aktywności społecznej i intelektualnej uczestników,
- praca z grupą i indywidualnym uczestnikiem, współpraca z trenerami i wykładowcami,
- współpraca z innymi specjalistami,
- przestrzeganie tajemnicy służbowej, w tym zapisów wynikających z Ustawy o ochronie danych osobowych,
- przestrzeganie czasu pracy,
- wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Kierownika Projektu należą do kompetencji animatora klubu seniora.
- kwestionariusz osobowy (cv) wraz z numerem telefonu do kontaktu,
- list motywacyjny,
- kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających posiadane wykształcenie potwierdzone za zgodność z oryginałem,
- kserokopię dokumentów potwierdzających staż pracy, jeżeli kandydat jest w zatrudnieniu, np. zaświadczenie o zatrudnieniu, umowa o pracę, itp. (jeżeli takie kandydat posiada),
- kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, itp.,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione z winy umyślnej lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kategorii szczególnej – wyłącznie w przypadku gdy w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach kandydat zawarł szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.)
Opisanie kserokopii dokumentów „za zgodność z oryginałem” może dokonać własnoręcznie kandydat.
- Praca w siedzibie Gminnej Biblioteki Publicznej w Wyrykach, Wyryki-Połód 201, 22-205 Wyryki,
- Stały i bezpośredni kontakt z trenerami zajęć oraz uczestnikami projektu,
- Termin podjęcia pracy: marzec 2023 r.,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony (czas realizacji projektu) w wymiarze pełnego etatu, zgodnie z rozkładem czasu pracy jednostki tj. poniedziałek – czwartek w godz. 09.00 – 17.00. piątek w godz. 11.00 – 19.00,
- Powyższe godziny mogą ulec zmianie w trakcie realizacji projektu.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 3 marca 2023 r. do godz. 15.00 za pomocą:
- osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Wyryki w godzinach pracy Urzędu Gminy w Wyrykach; w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko animatora klubu seniora”,
- dokumenty aplikacyjne można przesłać za pomocą środków komunikacji elektronicznej (e-mail: sekretariat@wyryki.eu, ePUAP), z zastrzeżeniem, iż przesłane w formie elektronicznej dokumenty aplikacyjne muszą być uwierzytelnione za pomocą ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego/profilu zaufanego,
- w sposób tradycyjny, za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Gminy Wyryki, Wyryki-Połód 154, 22-205 Wyryki, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko animatora klubu seniora”.
- Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ugwyryki.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej w UG Wyryki.
- O terminie i miejscu przeprowadzenia dalszej części naboru kandydaci zostaną powiadomieni pisemnie lub telefonicznie.
Projekt współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne pn. „Usługi społeczne w Gminie Wyryki” realizowany przez Gminę Wyryki w partnerstwie z Fundacją Rozwoju Gospodarki i Innowacji im. Eugeniusza Kwiatkowskiego.
Dodano do BIP dnia 21-02-2023 15:54:57