Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Wyryki

Logo - Urząd Gminy Wyryki

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. księgowości podatkowej

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Wyryki Wyryki-Połód 154 22-205 Wyryki
Data ogłoszenia
2020-11-18
Termin składania dokumentów
2020-12-09
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe.

Wymagania związane ze stanowiskiem

 I Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
  3. Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na opisanym niżej stanowisku.
  4. Wykształcenie wyższe.
  5. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.

II Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość przepisów, m.in.: ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,  ustawy o finansach publicznych, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatku leśnym, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy - Ordynacja podatkowa, ustawy o opłacie skarbowej oraz aktów wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw.
  2. Biegła znajomość obsługi komputera (znajomość pakietów biurowych, poczty elektronicznej, pracy w sieci Internet).
  3. Doświadczenie w pracy w zakresie wskazanych obowiązków.
  4. Umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole.
  5. Dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu.
  6. Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
  7. Umiejętność korzystania z przepisów prawa.
  8. Umiejętność analizy i syntezy informacji.
  9. Prawo jazdy kat. B
Zakres obowiązków
  1. Przygotowanie projektów uchwał przedkładanych pod obrady rady gminy.
  2. Realizacja zadań w zakresie obronności kraju i obrony cywilnej.
  3. Prowadzenie postępowania administracyjnego, przygotowanie projektów decyzji administracyjnych oraz wykonanie zadań wynikających z przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
  4. Pomoc radzie gminy, właściwym rzeczowo komisjom rady, Wójtowi i jednostkom organizacyjnym gminy w wykonaniu ich zadań.
  5. Współdziałanie ze Skarbnikiem przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu.
  6. Przygotowanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań.
  7. Udział w szkoleniach i doskonaleniu zawodowym.
  8. Stosowanie obowiązującego jednolitego rzeczowego wykazu akt i przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej.
  9. Prowadzenie spraw związanych z prowadzeniem księgowości podatków i opłat lokalnych.
  10. Prowadzenie spraw związanych z egzekucją zaległości podatkowych.
  11. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów podatkowych.
  12. Prowadzenie i załatwianie innych spraw związanych z gospodarką finansową gminy.
  13. Prowadzenie ewidencji i wydawanie druków ścisłego zarachowania.
  14. Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości środków trwałych.
  15. Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem inwentaryzacji.
  16. Prowadzenie innych spraw zleconych przez Wójta Gminy i Skarbnika.
Wymagane dokumenty
  1. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  2. List motywacyjny.
  3. Życiorys zawodowy (CV).
  4. Kserokopie świadectw pracy potwierdzone za zgodność z oryginałem lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, jeżeli kandydat jest w zatrudnieniu, np. zaświadczenie o zatrudnieniu, umowa o pracę, itp. (jeżeli takie kandydat posiada)
  5. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających posiadane wykształcenie potwierdzone za zgodność z oryginałem.
  6. Kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, itp. (jeżeli takie kandydat posiada)
  7. Referencje, opinie od dotychczasowych pracodawców. (jeżeli takie kandydat posiada)
  8. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  9. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  10. Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na ww. stanowisku.
  11. Oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych szczególnej kategorii (stan zdrowia, hobby, przynależność polityczna, do związków zawodowych) lub zgody na przechowywanie w celu ewentualnych przyszłych rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych – RODO) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000.)

Opisanie kserokopii dokumentów „za zgodność z oryginałem” może dokonać własnoręcznie kandydat.

Warunki pracy
  1. Praca w siedzibie pracodawcy - Urząd Gminy Wyryki, Wyryki-Połód 154, 22-205 Wyryki, I piętro.
  2. Stały i bezpośredni kontakt z interesantami.
  3. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
  4. Termin podjęcia pracy: styczeń 2021 r.
  5. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu, zgodnie z rozkładem czasu pracy jednostki.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 9 grudnia 2020 r. do godz. 15.00 za pomocą:

  1. osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Wyryki w godzinach pracy Urzędu Gminy w Wyrykach; w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Podinspektor ds. księgowości podatkowej”,
  2. dokumenty aplikacyjne można przesłać za pomocą środków komunikacji elektronicznej (e-mail: sekretariat@wyryki.eu, ePUAP), z zastrzeżeniem, iż przesłane w formie elektronicznej dokumenty aplikacyjne muszą być uwierzytelnione za pomocą ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego/profilu zaufanego,
  3. w sposób tradycyjny, za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Gminy Wyryki, Wyryki-Połód 154, 22-205 Wyryki, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Podinspektor ds. księgowości podatkowej”.

Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.ugwyryki.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej w UG Wyryki.

Uwagi

Szanowni Kandydaci do pracy,

Zanim zdecyduje się Państwo przesłać nam dokumenty aplikacyjne prosimy abyście zapoznali się klauzulą informacyjną dla Kandydata do pracy. RODO nakłada na nas szereg obowiązków, które musimy wypełnić by w sposób bezpieczny przetwarzać przekazane nam dane.

Jeżeli w przesłanych dokumentach aplikacyjnych ujawnią nam Państwo wrażliwe dane takie jak dotyczące stanu zdrowia, orientacji seksualnej lub ujawniających pochodzenie rasowe, poglądy polityczne, przekonania religijne albo światopoglądowe, wówczas będziemy potrzebowali Państwa pisemnej zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Wysyłając do nas dokumenty aplikacyjne zawierające powyższe informacje, prosimy
o dopisanie treści niniejszej zgody:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, które obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zawartych w CV oraz załączonych do niego dokumentacji.”


Wybrany kandydat
Joanna Majchrzak-Guzik
Uwagi
Zam. Suchawa

Joanna Majchrzak-Guzik
Uwagi
Zam. Suchawa

Marta Pręciuk
Uwagi
Zam. Orchówek

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mirosław Torbicz
Dodano do BIP dnia 18-11-2020 14:00:13