Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Wyryki

Logo - Urząd Gminy Wyryki

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. planowania przestrzennego, gospodarki komunalnej, budownictwa i ochrony środowiska

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Wyryki Wyryki 154 22-205 Wyryki
Data ogłoszenia
2017-03-02
Termin składania dokumentów
2017-03-24
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe (preferowane magisterskie)

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:
1. Nieposzlakowana opinia,
2. Osoba nie będąca prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne.

Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem:
a) ustawy o samorządzie gminnym,
b) kodeksu postępowania administracyjnego,
c) ustawy o ochronie danych osobowych,
d) ustawy o dostępie do informacji publicznej,
e) ustawa o ochronie przyrody
f) ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
g) ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
h) prawo zamówień publicznych
i) kodeksu pracy.
2. Znajomość instrukcji kancelaryjnej, statutu gminy Wyryki,
3. Dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz obsługa pakietów biurowych,
4. Prawo jazdy kategorii B,
5. Kreatywność, odpowiedzialność i zdolności organizatorskie

Zakres obowiązków

1. Przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań.
2. Ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu.
3. Prowadzenie i koordynowanie prac związanych z opracowaniem i realizacją planu zagospodarowania przestrzennego Gminy, nadzór nad realizacją ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
4. Prowadzenie spraw z zakresu zarządzania drogami gminnymi, w tym projektowanie przebiegu dróg, budowa, modernizacja i ochrona dróg oraz określenie szczególnego korzystania z dróg.
5. Przygotowywanie postępowań przetargowych dotyczących gminnych inwestycji.
6. Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi inwestycjami w Gminie.
7. Prowadzenie spraw związanych z systemem utrzymaniem porządku i czystości w Gminie.
8. Prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska i gospodarką wodną w Gminie.
9. Prowadzenie spraw związanych z usuwaniem drzew i krzewów.
10. Prowadzenie spraw związanych z cmentarzami wojennymi i miejscami pamięci narodowej.
11. Przygotowywanie materiałów w sprawie nazewnictwa ulic i placów.
12. Oznaczanie nieruchomości numerami porządkowymi.
13. Prowadzenie spraw związanych z ochroną zabytków.
14. Prowadzenie spraw wynikających z przepisów szczególnych.

Wymagane dokumenty

Dokumenty wymagane w ofertach pracy składanych przez kandydatów:
1. Wypełniony kwestionariusz osobowy w wersji dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Dz. U. z 2006 r. Nr 125 poz. 869),
2. Kopia lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje,
3. List motywacyjny,
4. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
5. Zaświadczenie wystawione przez lekarza medycyny pracy o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska pracy,
6. Pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych tj. klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.. oraz ustawą z dnia 22.03.1990 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.)”.

Warunki pracy

1. Praca w wymiarze 1 etatu,
2. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
3. obsługa urządzeń biurowych.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%

Miejsce składania dokumentów

1. Ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko Podinspektora ds. planowania przestrzennego, gospodarki komunalnej, budownictwa i ochrony środowiska" osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Wyrykach lub pocztą na adres Urzędu Gminy Wyryki-Połód 154, 22-205 Wyryki w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24 marca 2017 r. do godz. 15:00. Oferty pracy, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
2. Po upływie terminu do złożenia ofert pracy lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostanie upowszechniona na stronie Urzędu Gminy w Wyrykach Biuletyn Informacji Publicznej: www.ugwyryki.bip.lubelskie.pl i na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
3. Każdy z kandydatów ujętych na liście, o której mowa wyżej zostanie powiadomiony o terminie postępowania kwalifikacyjnego odrębnym zawiadomieniem.


Wybrany kandydat
Kamińska Małgorzata
Uwagi
zam. Włodawa

Uzasadnienie wyboru
Do testu kompetencyjnego przystąpił jeden kandydat. W teście kompetencyjnym kandydat wykazał się poziomem wiedzy, która gwarantuje prawidłowe wykonywanie zadań na stanowisku Podinspektor ds. planowania przestrzennego, gospodarki komunalnej, budownictwa i ochrony środowiska.
Kamińska Małgorzata
Uwagi
zam. Włodawa

Mackiewicz Tomasz
Uwagi
zam. Wyryki-Adampol

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Andrzej Ćwirta
Dodano do BIP dnia 02-03-2017 08:34:03