Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Wyryki

Logo - Urząd Gminy Wyryki

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. planowania przestrzennego, gospodarki komunalnej, budownictwa i ochrony środowiska

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Wyryki
Data ogłoszenia
2015-03-02
Termin składania dokumentów
2015-03-26
Wymagane wykształcenie
Wykształcenie wyższe (preferowane magisterskie)
Wymagania związane ze stanowiskiem
1. Nieposzlakowana opinia,
2. Osoba nie będąca prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne.
3. Znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem:
a) ustawy o samorządzie gminnym,
b) kodeksu postępowania administracyjnego,
c) ustawy o ochronie danych osobowych,
d) ustawy o dostępie do informacji publicznej,
e) ustawa o ochronie przyrody
f) ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
g) ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
h) prawo zamówień publicznych
i) kodeksu pracy.
4. Znajomość instrukcji kancelaryjnej, statutu gminy Wyryki,
5. Dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz obsługa pakietów biurowych,
6. Prawo jazdy kategorii B,
7. Kreatywność, odpowiedzialność i zdolności organizatorskie
Zakres obowiązków
1. Przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań.
2. Ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu.
3. Prowadzenie i koordynowanie prac związanych z opracowaniem i realizacją planu zagospodarowania przestrzennego Gminy, nadzór nad realizacją ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
4. Prowadzenie spraw z zakresu zarządzania drogami gminnymi, w tym projektowanie przebiegu dróg, budowa, modernizacja i ochrona dróg oraz określenie szczególnego korzystania z dróg.
5. Przygotowywanie postępowań przetargowych dotyczących gminnych inwestycji.
6. Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi inwestycjami w Gminie.
7. Prowadzenie spraw związanych z systemem utrzymaniem porządku i czystości w Gminie.
8. Prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska i gospodarką wodną w Gminie.
9. Prowadzenie spraw związanych z usuwaniem drzew i krzewów.
10. Prowadzenie spraw związanych z cmentarzami wojennymi i miejscami pamięci narodowej.
11. Przygotowywanie materiałów w sprawie nazewnictwa ulic i placów.
12. Oznaczanie nieruchomości numerami porządkowymi.
13. Prowadzenie spraw związanych z ochroną zabytków.
14. Prowadzenie spraw wynikających z przepisów szczególnych.
Wymagane dokumenty
Dokumenty wymagane w ofertach pracy składanych przez kandydatów:
1. Wypełniony kwestionariusz osobowy w wersji dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Dz. U. z 2006r. Nr 125 poz. 869),
2. Kopia lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje,
3. List motywacyjny,
4. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
5. Zaświadczenie wystawione przez lekarza medycyny pracy o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska pracy,
6. Pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych tj. klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.. oraz ustawą z dnia 22.03.1990 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.)”.
Warunki pracy
1. Praca w wymiarze 1 etatu,
2. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
3. obsługa urządzeń biurowych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%
Miejsce składania dokumentów
1. Ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko Podinspektora ds. planowania przestrzennego, gospodarki komunalnej, budownictwa i ochrony środowiska" osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Wyrykach lub pocztą na adres Urzędu Gminy Wyryki-Połód 154, 22-205 Wyryki w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 marca 2015 r. do godz.1500. Oferty pracy, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
2. Po upływie terminu do złożenia ofert pracy lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostanie upowszechniona na stronie Urzędu Gminy w Wyrykach Biuletyn Informacji Publicznej : www.ugwyryki.bip.lubelskie.pl i na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
3. Każdy z kandydatów ujętych na liście, o której mowa wyżej zostanie powiadomiony o terminie postępowania kwalifikacyjnego odrębnym zawiadomieniem.

Wybrany kandydat
Sławiński Paweł
Uwagi
zam. Zamość

Uzasadnienie wyboru
W teście kompetencyjnym kandydat wykazał się najwyższym poziomem wiedzy, która gwarantuje prawidłowe wykonywanie zadań na stanowisku Podinspektor ds. planowania przestrzennego, gospodarki komunalnej, budownictwa i ochrony środowiska
Maciąg Jolanta
Uwagi
zam. Suchawa

Kubik Paulina
Uwagi
zam. Wytyczno

Sakowicz Katarzyna
Uwagi
zam. Wyryki-Adampol

Sławiński Paweł
Uwagi
zam. Zamość

Telepko Andrzej
Uwagi
zam. Włodawa

Kozaczuk Kamil
Uwagi
zam. Orchówek

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Andrzej Ćwirta
Dodano do BIP dnia 02-03-2015 13:42:39