Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Wyryki

Logo - Urząd Gminy Wyryki

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. organizacyjnych i obsługi rady

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Wyryki Wyryki 154 22-205 Wyryki
Data ogłoszenia
2015-01-20
Termin składania dokumentów
2015-02-20
Wymagane wykształcenie
Wykształcenie wyższe (preferowane magisterskie)
Wymagania związane ze stanowiskiem
1. Wymagania niezbędne:
1) nieposzlakowana opinia,
2) osoba nie będąca prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne.

2. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej,
2) znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem:
a) ustawy o samorządzie gminnym,
b) kodeksu postępowania administracyjnego,
c) ustawy o systemie oświaty,
d) ustawy o ochronie danych osobowych,
e) ustawy o dostępie do informacji publicznej,
f.) kodeksu pracy.
3) Znajomość instrukcji kancelaryjnej, statutu gminy Wyryki,
4) Dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz obsługa pakietów biurowych,
5) Prawo jazdy kategorii B,
6) Kreatywność, odpowiedzialność i zdolności organizatorskie.
Zakres obowiązków
1. Prowadzenie sekretariatu, w tym:
a) obsługa kancelaryjna,
b) kierowanie obiegiem dokumentów w szczególności pism wpływających do Urzędu,
c) prowadzenie ewidencji Umów, Zarządzeń, Decyzji i Pism Okólnych Wójta,
d) koordynowanie spraw związanych z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt,
e) prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych pracowników,
f) prowadzenie zbiorczej ewidencji skarg i wniosków wpływających do Urzędu, przekazywanie ich na stanowiska pracy oraz innym jednostkom do załatwiania wg właściwości,
g) czuwanie nad terminowym załatwianiem skarg oraz opracowywanie zbiorczych analiz i sprawozdań.

2. Prowadzenie spraw z zakresu stypendiów szkolnych i oświaty, w tym:
a) przyjmowanie winsoków o stypendia szkolne,
b) analiza poprawności dokumentów przedłożonych przez wnioskodawców,
c) przygotowanie decyzji administracyjnych,
d) analiza poprawności dokumentów rozliczeniowych i sporządzanie list wypłat stypendiów,
e) sporządzanie sprawozdawczości związanej z Systemem Informacji Oświatowej
f) rozliczanie dotacji z zakresu oświaty.
g) Prowadzenie bieżących spraw związanych z systemem oświaty

3. Prowadzenie spraw związanych z obsługą sesji rady gminy, w tym:
a) obsługa techniczno-organizacyjna,
b) zapewnienie prawidłowego przygotowania materiałów na sesję rady oraz terminowego ich dostarczania dla radnych przed sesją,
c) organizowanie sesji rady, w tym podawanie do publicznej wiadomości ich terminów,
d) protokołowanie Sesji Rady Gminy i kompletowanie z nich dokumentacji,
e) prowadzenie rejestru skarg, wniosków i listów kierowanych przez obywateli do rady lub przewodniczącego rady,
f) prowadzenie rejestru i zbioru uchwał rady,
g) nadawanie biegu uchwałom podejmowanym przez radę i czuwanie nad terminowym składaniem informacji z ich realizacji,
h) przekazywanie uchwał rady, zawierających przepisy gminne do ogłoszenia,
i) prowadzenie ewidencji radnych oraz ewidencji ich udziału w pracach rady,

4. Prowadzenie spraw związanych z obsługą posiedzeń komisji rady gminy, w tym:
a) obsługa techniczno-organizacyjna posiedzeń,
b) protokołowanie posiedzeń komisji i kompletowanie z nich dokumentacji,
c) prowadzenie rejestru wniosków i opinii komisji oraz interpretacji i wniosków radnych, a także czuwanie nad ich terminowym załatwianiem,
d) opracowywanie na podstawie gromadzonej dokumentacji informacji i sprawozdań z działalności komisji,
e) ewidencjonowanie udziału członków komisji w pracach komisji,
f) zapewnienie komisjom wszechstronnej pomocy w realizacji zadań określonych Statutem Gminy.
g) prowadzenie spraw związanych z zakresu ustawy o ochronie danych Osobowych.
5. Prowadzenie archiwum zakładowego UG Wyryki
Wymagane dokumenty
1. Wypełniony kwestionariusz osobowy w wersji dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Dz. U. z 2006r. Nr 125 poz. 869),
2. kopia lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje,
3. list motywacyjny,
4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
5. zaświadczenie wystawione przez lekarza medycyny pracy o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska pracy,
6. pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. zgodę na przetwarzanie danych osobowych tj. klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.. oraz ustawą z dnia 22.03.1990 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.)”.
Warunki pracy
1. Praca w wymiarze 1 etatu,
2. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
3. obsługa urządzeń biurowych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%
Miejsce składania dokumentów
1. Ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko Podinspektora ds. organizacyjnych i obsługi rady" osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Wyrykach lub pocztą na adres Urzędu Gminy Wyryki-Połód 154, 22-205 Wyryki w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 luty 2015 r. do godz.15:00. Oferty pracy, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
2. Po upływie terminu do złożenia ofert pracy lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostanie upowszechniona na stronie Urzędu Gminy w Wyrykach Biuletyn Informacji Publicznej : www.ugwyryki.bip.lubelskie.pl i na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
3. Każdy z kandydatów ujętych na liście, o której mowa wyżej zostanie powiadomiony o terminie postępowania kwalifikacyjnego odrębnym zawiadomieniem.

Wybrany kandydat
Kwiatkowska Iwona
Uwagi
zam. Wyryki-Adampol

Uzasadnienie wyboru
W teście kompetencyjnym kandydatka wykazała się najwyższym poziomem wiedzy, która gwarantuje prawidłowe wykonywanie zadań na stanowisku Podinspektor ds. organizacyjnych i obsługi rady.
Zaprzaluk Jolanta
Uwagi
zam. Wyryki-Wola

Wośko Paulina
Uwagi
zam. Włodawa

Grabowicz Katarzyna
Uwagi
zam. Lipówka

Twaróg-Perczyk Katarzyna
Uwagi
zam. Włodawa

Kraszczyńska Iwona
Uwagi
zam. Korolówka-Osada

Tomaszek Alina
Uwagi
zam. Krzywowierzba

Surbiniuk Barbara
Uwagi
zam. Suszno

Furman Katarzyna
Uwagi
zam. Włodawa

Kwiatkowska Iwona
Uwagi
zam. Wyryki-Adampol

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Andrzej Ćwirta
Dodano do BIP dnia 20-01-2015 14:57:39